Bol.com virtual assistance

Wil jij volledige outsourcing van de klantenservice van jouw bol.com winkel? Dan ben je bij mij aan het goede adres!

Hi! Mij naam is Tamar en met de ervaring die ik bij bol.com in dienst heb opgedaan ben ik de juiste persoon om jouw klantenservice aan toe te vertrouwen. Ik weet als geen ander hoe ik een teleurgestelde klant met een glimlach op zijn gezicht weg kan laten gaan.

Ook heb ik een ruime ervaring in schrijftechnieken om de klant via e-mail en Whatsapp perfect te woord te staan en naar grote tevredenheid te helpen. Daarnaast ben ik op de hoogte van alle processen binnen de klantenservice van bol.com waardoor ik de verwachtingen van de klant perfect weet te managen en gemaakte beloftes kan nakomen.

Nu vraag jij je waarschijnlijk af wat ik exact voor je kan betekenen...

Dat is het volgende:

Ik kan klantenservice aanbieden via Whatsapp om jouw klanten sneller en makkelijker te woord te staan en te helpen.

Ik kan jouw klachtenafhandeling volledig op mij nemen om jouw klanten stuk voor stuk met een glimlach weg te laten gaan.

Ik kan alle klantvragen die je ontvangt deskundig beantwoorden.

Ik kan BTW facturen aanmaken voor al jouw zakelijke klanten die jou hiervoor benaderen.

(Bovengenoemde taken worden natuurlijk ruimschoots binnen de gestelde termijn door bol.com van 2 werkdagen afgehandeld.)

Daarnaast kan ik de volgende ondersteunende taken op mij nemen:

Ik kan jouw reviews doornemen om jou een overzichtelijk inzicht te geven in de verbeterpunten van jouw artikelen.

Ik kan jouw artikelen door middel van eigen EAN codes controleren op inbraak van copyrights.

Aanvragen kan via: Info@tamarvollebregt.com